fredag 31 augusti 2012

Tjejvättern 2013

I söndags började jag min "resa" mot Tjejvättern 2013! 
Jag cyklade ett pass på motionscykeln på 1,3 mil. Bara 9 mil till, sedan är man runt...

När jag ser det skrivet undrar jag än en gång vad jag tackat ja till!
Men, men hinder är till för att övervinnas sägs det ju.
Och den mentala biten spelar nog en stor del tror jag. Och så lite träning innan också kanske =)

Än så länge är vi tre kompisar som ska cykla, kan kanske bli någon mer som hänger på. Det är helt klart en bidragande faktor till att jag ställer upp! De andra två har cyklat loppet innan, men inte jag..

En av dem föreslog glatt att : ska vi inte göra tjejklassikern?
Men då kände jag ( faktiskt ) min begränsning =) Att hinna träna tillräckligt för att orka åka skidor också, med två små barn hemma och risken för snöbrist i vinter. Och så ska jag jobba också...Nej tack.

Men kanske 2014?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar