lördag 4 augusti 2012

OS

Som ingen har kunnat undgå så pågår ju OS för fullt nu =) Idag fick vi ytterligare en silvermedalj, i triathlon. 
Annars kan vi ju inte skryta med ett stort antal medaljer, men jag tycker det är kul att det är lite av de mer "undanskymda" sporterna som har gett oss medaljer.
Fälttävlan, dubbelskeet ( tror jag det heter ) och triathlon får inte många timmar i tv annars!

Och det gick bra för alla i hoppkvalet idag förutom för Lisen Fredricsson som tyvärr gick omkull. Men både hon och hästen ska vara ok iallafall, skönt det.
Bågskytte är vi inte heller bortskämda med att få se..

Det är alltid roligt att titta på duktiga människor tycker jag, sedan spelar det inte så stor roll vad de sysslar med egentligen. Men att se en person som verkligen behärskar det den håller på med är oerhört intressant, man kan bara ana hur många timmars träning det ligger bakom.

Sprang en mil under gårdagen, kändes hyfsat. Blodomloppet 30 augusti närmar sig med stormsteg! Jag satsar på att komma under 1 timme, det är första gången jag springer en mil på just Blodomloppet. Jag hoppas att banan är rolig, 5 km har varit helt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar