söndag 2 september 2012

Dagen efter..

Gårdagen på Karlskoga Brukshundsklubb var lyckad! Fick sålt flera saker och fick även ett par beställningar! 
Plus att jag fick prata med massa trevliga människor och titta på fina hundar.
Och solen strålade på oss hela dagen =)
Kan inte bli bättre!

Jag träffade även ett par andra tjejer, Ritha och Anna, som också hade försäljning. Ritha sålde gjutna betongalster och handmålade skyltar och Anna driver Bonstorp Naturprodukter. Hon kokar och gör egna ekologiska tvålar och salvor och hon säljer även tvättnötter =)

Jag testade en hudsalva som var jättemjuk och skön, försvann in i huden lätt och det höll sig hela dagen! Jag köpte också ett läppcerat, mina läppar blir som fnöske under höst och vinter och en liten påse tvättnötter som jag ska testa.
Om man tänker på hur mycket tvättmedel man använder under ett år blir man ju nästan mörkrädd...
Det är mycket pengar, och mycket som naturen måste försöka ta hand om på något vis. Går det att byta ut mot ett naturligt alternativ, gärna för mig!

Besök gärna Anna´s hemsida: www.bonstorpnaturprodukter.com 
Perfekt nu i början på julklappstider!

Idag tänkte jag gå ut i verkstaden när lilleman sover middag. Ska börja med beställningarna jag fick igår, och jag vaknade med massor av ideér i morse så jag hade svårt att njuta av sovmorgon! Det händer inte så ofta kan jag säga...

Men jag har skrivit ner dom, får vi se när de kan bli verklighet.
Det är så härligt när man känner att man nästan spricker av ideér och det går knappt att bärga sig tills man får skrida till verket =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar