måndag 1 oktober 2012

Kursdag

Idag har jag hållit kurs i sadelmakarsöm hela dagen =) 

Halsen är torr och jag är lite trött i huvudet, men kul var det! Det är alltid roligt att få lära andra det jag kan, och det är nyttigt för mig också.
Man ställs inför nya frågeställningar och man får friska upp minnet och förklara varför man gör si eller så.

Vissa saker gör man ju på rutin, så det är bra att få tänka till lite extra. Och detta är verkligen något som alla kan lära sig!

Idag, förutom allt prat, så blev det ett kedjegrimskaft sytt.
Och det är helt underbart att tillbringa en hel dag i verkstaden!

Nu har jag fått hjälp av F ikväll också, att få till hur man spelar in från webbkameran. Jag blir så trött på att jag inte kan fatta sådana saker själv utan hjälp.. men,men.. oftast är det ju inte så svårt och det är ju det jag vet!
Men jag kan likväl inte göra det själv direkt..

Så nu ska här spelas in instruktionsvideos i sadelmakarsömnad =)
Håll utkik på hemsidan framöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar